Доставка і оплата
* Зареєстрованим в компанії партнерам:
Оформлюючи замовлення, обов'язково вкажіть у полі коментаря свій ID номер, щоб ми на нього перерахували відповідні сумі замовлення бонусні бали.
ID номер вказаний в контракті або на дисконтній картці, яку ви отримали після реєстрації в компанії.
Увага: бонусні бали ми можемо перевести лише тим покупцям, які реєструвалися безпосередньо у нас, а не в інших представників компанії.
1. Як ввести промо-код на знижку
Дивіться відео про детальну інструкцію, як ввести промо-код або купон на знижку.
2. Оплата
Ми приймаємо оплату замовлень на картку ПриватБанку. Підтвердивши замовлення по телефону, ми повідомимо реквізити для переказу.
Не сплачені протягом 24 годин замовлення анулюються, а замовлені товари знімаються з резерву.
Але ми завжди готові продовжити резерв і почекати оплату довше, якщо покупець заздалегідь про це попереджає.
3. Доставка
Всі замовлення ми відправляємо Новою Поштою.
Знайти найближче відділення Нової Пошти.
4. Вартість доставки
Дставку оплачує покупець згiдно з тарифами Нової Пошти при отриманні замовлення.
Замовленя вартістю понад 1500 грн з урахуванням усіх знижок ми доставимо безкоштовно до відділення Нової Пошти :)
5. Коли ми відправимо замовлення
Якщо ви сплатили замовлення до 15:00 і всі позиції замовлення є на складі, ми відправимо його в той же день, крім неділі.
Сплачені після 15:00 замовлення ми відправляємо на наступний день, крім неділі.
Неділя - вихідний день на всіх наших складах.
Затримки відправки можливі також через відсутність електроенергії. Будь ласка, просимо вас ставитися до таких ситуацій з розумінням.
6. Терміни доставки
Терміни доставки залежать від графіка роботи Нової Пошти. Найчастіше посилки доходять за 1-3 робочих дні після відправлення замовлення.
Графік роботи відділень Нової Пошти для прийому і видачі відправлень.
Іноді трапляються транспортні затримки поштової компанії через відсутність електроенергії, погодні умови, свята або інші обставини, на які ми зі свого боку ніяк не можемо вплинути.
Коли ваше замовлення прибуде у відділення, "Нова Пошта" надішле вам повідомлення.
Щоб забрати посилку, одержувачу знадобиться паспорт і номер накладної, або відсканувати у відділенні штрих-код накладної у додатку Нової Пошти.
7. Повернення товару
Згідно зі Статтею 9 Закону України "Про захист прав споживачів" та постанови Кабінету Міністрів України від 1994 року № 172 парфюмерно-косметичні товари і дієтичні добавки (БАДи) входять до переліку товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.
Отримуючи замовлення в відділенні Нової Пошти переконайтеся, що доставлений товар відповідає вашому замовленню. Якщо товар не відповідає замовленню, ви маєте право його повернути.
Товар не можна повертати після одноразового використання чи пошкодження упаковки.