Безкоштовна доставка замовлень від 1500 грн

Примафлора

Київ | Кременчук | Україна

  • phone
  • facebook page link
  • viber

FAQs - відповіді на ваші запитання



1. Як ввести купон на знижку або промо-код

Дивіться покрокову інструкцію, як ввести промо-код або купон на знижку у відео.


2. Як сплатити

Ми приймаємо оплату замовлень на карту ПриватБанку. Реквізити для оплати ми повідомляємо під час підтвердження замовлення за телефоном.

Якщо ви переказуєте гроші через будь-який сервіс ПриватБанку, будь ласка, переконайтеся, що номер картки та ПІБ одержувача збігаються. Так ви будете застраховані від прикрих випадків, коли через одну неправильну цифру гроші можуть піти невідомо кому.


3. Як зростає знижка?

Кожен товар коштує певну кількість балів - 60% від його повної вартості.


Для прикладу візьмемо екстракт центели азіатської:

100% ціна – 215 грн

Ціна зі знижкою 20% - 173 грн

ціна зі знижкою 30% - 150.50 грн

Ціна зі знижкою 40% (максимальна знижка) - 129 грн

кількість балів - 129

Тобто купуючи екстракт центели ви отримуєте 129 балів.


4. Чому ми не завжди можемо переказати бонусні бали

Бонусні бали ми можемо перекладати лише тим партнерам та постійним покупцям, які зареєструвалися безпосередньо у нас, а не в інших представників компанії.

Згодні, це дуже не зручно. Але такі правила компанії-виробника. Ми не маємо права їх змінити.

Але якщо у вас є дисконтна карта, ми врахуємо вашу знижку у вартості замовлення. Це наші правила :)


5. Чому моє замовлення скасовано?

Замовлені товари ми резервуємо для вас на 1 день.

Якщо через 24 години від вас не надійшла оплата, ми знімаємо товари з резерву та продаємо їх іншим покупцям, а вам надсилаємо листа про те, що ваше замовлення скасовано.

Ми готові зачекати на оплату довше, якщо ви заздалегідь нам про це скажете :)

Якщо ви просто забули заплатити — нічого страшного. Зателефонуйте нам, і ми оформимо скасоване замовлення заново.


6. Чому немає кур'єрської доставки?

За відгуками наших покупців ми з'ясували, що більшості простіше забирати свої замовлення у відділенні чи з поштомату Нової Пошти у зручний час та не залежати від кур'єрів, які інколи затримуються. Тому ми перестали користуватися послугами кур'єра.

Ви можете замовити доставку додому кур'єром від Нової Пошти, якщо вам так зручніше.


7. Коли я отримаю своє замовлення?

Якщо всі позиції замовлення є на складі, і ви сплатили замовлення до 15:00, ми відправимо його того ж дня.

Оплачені після 15:00 замовлення ми надсилаємо наступного дня.

Якщо на одному складі немає всіх позицій із вашого замовлення, ми комплектуємо його з різних міст. Це займає час.

Щоб ви не хвилювалися, про таку ситуацію та про терміни відправлення ми завжди повідомляємо під час підтвердження замовлення.


Докладніше про доставку та оплату.


8. Продукція оригінальна?

Так.

Вся продукція на наші склади надходить із заводів-виробників, тому підробок немає.


9. Чому після реєстрації облікового запису ціни на сайті вказані без знижки?

Знижку на всю продукцію покупець отримує після того, як підтвердить своє бажання зареєструватися в базі даних компанії-виробника.

Створити обліковий запис у нашому інтернет-магазині може будь-який відвідувач, але не всі відвідувачі сайту хочуть реєструватися в компанії. Тому ціни зі знижками вказані в окремому прайсі для всіх груп покупців, а не на сторінках товарів.


Каталог продукції "Примафлора": прайс із цінами для всіх груп клієнтів.


Детально про реєстрацію, знижки та бонуси.



Якщо ви не знайшли відповідь на своє запитання, запитайте нас